Munie’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

HaRi YaNg GeLap…

Assalamualaikum…hehehhe

Mulakan dengan senyuman yang manis. Hari ni boring ngat. Buah hati kedua aku aka laptop aku semakin hari semakin tenat… sampai tak nak buke mata terus.  Dah banyak tempat bomoh aka kedai komputer aku nak cube berubat tapi…. semakin hari semakin uzur. Mungkin die mintak ‘teman’ yang baru kot, maksudnye laptop baru ah.Berkemungkinan hayat buah hati no. 2  tu dah tak lame dah lagi.  patut ke aku menyediakan ‘kain kapan’ untuknya terlebih dahulu ?haahha…diri aku dah mula kene jangkitan kawan ku itu..

Hari ni ayah aku mintak aku masakkan mee untuk die lagi sedangkan aku baru masakkan tuk die malam semalam… em…? bile dipikirkan, berkemungkinan mee yang aku masak semalam memang besh @ kaw2 giler kot.Hehehehe.  Setiap hari emak aku panggil ku bibik… sob2… sedeynya… muke memang dah jadi macam bibik dah pun . Hari2 keje aku masak (entah sedap ke x), lipat baju( rase2 dah betol dah lipat camni?), basuh baju  (sabun sekali basuh , setengah plastik aku gune,hahaah). aku rase hujung bulan ni bankrap mak aku…kaye la si tauke sabun dynamo…

Advertisements

No Responses to “HaRi YaNg GeLap…”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: